att allting ska vara så jävla svårt.

Sitter i skolan nu alltså, hatar det och borde egentligen jobba med att skreiva på so´n.
blööö, känner för att gråta, skrika och bara riva upp mig.
efter skolan ska jag gå och köpa cigg, finns bara ett ställe här i stan där dom säljer sånna jag vill ha.
Tro inte jag är en fjortis nu men menthol är mycket godare än vanliga, smakar inte som ett helt jävla askfat i munnen efteråt då.
Känns som jag är fast i min kropp, vill bara åka någonstanns ändra allt förga håret byta klädstil visa alla att JAG KAN!
Jag är inte bara den där tyska snälla tjejen som bara sitter och ser snäll ut.
Jag vill LEVA, samtidigt vill jag ha någon fast jag vet att såfort jag fått en kille att bli intresserad av mig är jag klar med han.
Helvette, jag är som ett tomt skal av den jag varit en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0